Hej! 
Förlåt för att jag har varit borta så länge, jag har tänkt på att skriva ett inlägg länge nu, men så fort jag ska börja så skjuter jag upp det. Men nu är jag i alla fall tillbaka. Som ni säkert redan har förstått på rubriken så började jag gymnasiet idag! Jag går ju på natur, och man känner verkligen på stämningen i klassen att motivationen är på topp, det är något jag älskar, motiverade människor! Därför att när jag är runt drivna och ambitiösa människor så blir jag liksom också peppad, makear det någon sence? Haha för mig gör det det i alla fall. Men i alla fall så kändes första dagen bra, jag kände ganska många i klassen, de flesta positiva men en del negativa, så klart. Men jag lärde ändå känna ett par nya personer, så det var kul. 
Imorgon börjar jag 8.15, men annars börjar jag runt 10.00, alltså hur najs?! Jag som är van vid att börja vid 8.10 är helt överlycklig, haha. 
Nej men jag måste börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig nu, vi hörs/ses sen! 

Kommentera

Publiceras ej