Som rubriken lyder så har jag blivit sjuk... Igen. Alltså suck. Vill inte vara sjuk just nu. Fan också. Men jaja är väl inte så mycket att göra åt, bara vila och ta det lugnt. 
Jag har känt mig så hängig och trött på sista tiden, men den här gången kom det verkligen snabbt, jag kände mig som vanligt innan lunch, men sen efter lunch så kände jag att jag har lite ont i halsen, och så stegrade det bara ju längre eftermiddagen gick. När jag kom hem somnade jag i soffan i typ en timme, och när jag sen vaknade igen så frös jag som en galning. Jag tog alltså en filt och så satte jag mig på golvet i vardagsrummet i solen och frös fortfarande. 

Men gick till Ica som ligger precis nedanför efter middagen och köpte lite kryapådig-godis till mig själv. Alltså åh, så gott, mina absoluta favoriter. 
Hade förresten tur, några minuter efter att jag hade kommit in så började det ösregna i typ 10 min eller så. 
Nej nu ska jag ta och se ett par avsnitt av Grey's, hörs sen! 

Kommentera

Publiceras ej