Just nu sitter jag och packar min väska, jag åker ju till farmor i Skåne imorgon kväll så det är lite panik just nu. 
Just det igår var det skolavslutning också, det var så himla kul men jag blev ändå lite ledsen. När jag hade föreställt mig dagen så hade jag trott att jag skulle vara så sjukt glad att slippa högstadiet, alla lärare, alla elever, lokalerna etc. Men istället så kände jag mig nästan lite ledsen när jag gick därifrån, missförstå mig inte, jag längtar till gymnasiet, men när man har varit där hela sin skoltid i tre år så känns det ändå väldigt konstig att bara lämna det. 
Men i alla fall tillbaka till Skåne; jag ska sitta barnvakt åt mina grannars barn på lördag sen så har jag fått lite jobb här och där under sommaren. Men jag stannar inte så länge hos farmor, jag åker hem runt den 29 juni för den 1 juli ska jag och ett par kompisar åka och bo på min morbrors och mosters landställe ett par dagar. Nu måste jag fortsätta packa, ska städa mitt rum också så att det ser fint ut när jag kommer hem. 

Kommentera

Publiceras ej