Alltså jag fattar inte. Om 15 dagar har jag gått ut nian. Sjukt ju, känns som igår jag satte min fot på skolan för första gången. När jag tittar tillbaka så inser jag hur fort det har gått och hur mycket jag faktiskt har utvecklats, att jag ändå har tillbringat tre hela år av mitt liv i den här skolan det är sjukt. Men det har också gått otroligt långsamt vissa dagar och jag har undrat om jag någonsin kommer att slippa den här skolan. Jag har ganska blandade känslor som ni hör, just nu sitter jag till exempel på min sista musiklektion, ska jag vara ärlig så har jag aldrig gillat att ha musik, men det känns ändå lite ledsamt att jag aldrig mer kommer att sitta i den här salen. 
Jag fortsätter att föreställa mig avslutningsdagen, då jag går ner för backen inför alla med mina klasskamrater och det är sista dagen jag tillbringar på den här skolan. 
Men snart är det ju bal också, den 8 juni för att vara exakt. Ska bli så kul! Sen så ska ju jag och Vanessa på Afternoon Tea den 6 juni också, och den 5 juni tar hennes brorsa studenten så då ska jag komma och så ska jag sova hos henne. Shit vad emotionellt det här inlägget blev nu då, jaja vi ses sen. 

Kommentera

Publiceras ej